پیاده رفتن جام جهانى موزیكال ایز محسن jam جهانى

پیاده رفتن: جام جهانى موزیكال ایز محسن jam جهانى ayez mohsen

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی قیمت ارز باز هم کم کردن خواهد یافت

    کارشناسان معتقدند که با اجرایی شدن بسته تازه ارزی دولت قیمت انواع ارز در بازار آزاد همچنان نزولی خواهد بود.

    قیمت ارز باز هم کم کردن خواهد یافت

    قیمت ارز باز هم کم کردن خواهد یافت

    عبارات مهم : بازار

    کارشناسان معتقدند که با اجرایی شدن بسته تازه ارزی دولت قیمت انواع ارز در بازار آزاد همچنان نزولی خواهد بود.

    به گزارش ایسنا، اجرای بسته تازه ارزی دولت شروع شده است هست. طبق مهمترین مفاد این بسته، بازار آزاد ارز به رسمیت آشنا شده است و تمام صادرکنندگان غیرنفتی ارز خود را در این بازار (ثانویه) عرضه خواهند کرد.

    قیمت ارز باز هم کم کردن خواهد یافت

    به گفته کارشناسان عرضه شدن ارز صادرات غیرنفتی در بازار آزاد باعث زیاد کردن شدید عرضه در این حوزه و در نتیجه کم کردن قیمت ارز در بازار خواهد شد.

    در این رابطه رییس سابق اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران هم بسته تازه ارزی دولت را کارآمد دانسته و گفته است: اگر روال عادی و طبیعی در کشور وجود داشته باشد، در روزهای آینده زیاد کردن عرضه و کم کردن تقاضای ارز را خواهیم داشت و باید منتظر ادامه سیر نزولی قیمت ها باشیم. محسن جلال پور خاطرنشان کرده که “مهمترین نتیجه ارائه بسته تازه ارزی این است که کشور در یک شرایط منطقی و علمی در بحث ارز قرار گرفته و پایه سیاست گذاری ها درست هست. آنچه در بانک مرکزی و دولت تصویب شده، همان مسیری بود که باید از ابتدا طی می شد، چراکه تصمیمات ابتدایی سال، تصمیمات نادرست و غیرعلمی بود. ولی تصمیمات تازه که به وسیله رییس بانک مرکزی اعلام شد، به جهت ایجاد بازار ثانویه، تعمیق آن و امکان قیمت گذاری در عرضه و تقاضا و از بین بردن قیمت دستوری، شرایط مناسب و کارآمدی را فراهم می کند”.

    کارشناسان معتقدند که با اجرایی شدن بسته تازه ارزی دولت قیمت انواع ارز در بازار آزاد همچنان نزولی خواهد بود.

    به گفته وی “اگر روال عادی و طبیعی در کشور وجود داشته باشد، شرایط مطمئن در فضای کشور به وجود می آید و دو اتفاق را رقم می زند؛ هم عرضه ارز زیادتر می شود، آیا که در این مدت بعضی از ارزهای خریداری شده است که به عنوان بعد انداز یا به جهت حفظ ارزش پول، جمع آوری شده است بودند، به بازار عرضه می شوند و همچنین باب صادرات و جریان های صادراتی کشور بازتر می شود و زیاد کردن عرضه ارز خواهیم داشت. همچنین در برابر کم کردن تقاضا ایجاد می شود، آیا که عده ای که به بازار هجوم آورده و دلواپس زیاد کردن قیمت ها بودند، از بازار خارج می شوند و تقاضای مصنوعی و کاذب کم خواهد شد؛ بنابراین با اضافه شدن ارز و همچنین کم کردن تقاضا، حتما سیر نزولی قیمت خواهیم داشت”.

    در این شرایط شهروندان مواظبت کنند که فریب دلالان و واسطه گران بازار را نخورده و اقدام به سوداگری در بازار ارز نکنند که مطمئنا با روند نزولی قیمتها متضرر خواهند شد.

    طلا و سکه هم ارزان می شود

    اما روند نزولی قیمتها در بازار ارز به بازار طلا و سکه نیز سرایت کرده و افت قیمتها در این بازار را هم به دنبال داشته است.

    قیمت ارز باز هم کم کردن خواهد یافت

    در بازار امروز قیمت ها همچون روزهای گذشته روند کاهشی خود را طی کرد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷۰۰۰ تومان کم کردن قیمت، حدود ۲۷۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه تمام طرح تازه ۱۲۰ هزار تومان هم کم کردن یافت و سه میلیون و ۳۶۱ هزار تومان فروخته شد.

    طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تا ساعت ۱۳ امروز، سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و ۵۱ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۳۱۱ هزار تومان و ربع سکه ۸۳۶ هزار تومان قیمت داشت.

    کارشناسان معتقدند که با اجرایی شدن بسته تازه ارزی دولت قیمت انواع ارز در بازار آزاد همچنان نزولی خواهد بود.

    همچنین هر قطعه سکه گرمی ۴۸۱ هزار تومان به فروش رسیده است و هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز که به صورت آب شده است خرید و فروش می شود، یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است است.

    به گفته کارشناسان با توجه به روند نزولی قیمتها در بازار ارز قیمتها در بازار سکه و طلا نیز همچنان نزولی خواهد بود.

    قیمت ارز باز هم کم کردن خواهد یافت

    صرافی ها بازگشتند

    اما در خبر دیگری باز هم مرتبط با بازار ارز از کانون صرافان خبر رسیده که طی جلساتی که صرافی ها با بانک مرکزی داشته اند، قرار شده است آیین نامه مربوط به اجرای ضوابط دستورالعمل فعالیت صرافی ها در قالب بسته تازه ارزی امروز نهایی و به زودی اجرایی شود.

    قرار بود تا طبق سیاست های بسته تازه ارزی صرافی ها بار دیگر فعالیت عادی خود را از شروع کنند و معاملات اسکناس ارز را که از مدت ها پیش جهت آن ها ممنوع شده است بود، از سر بگیرند. با توجه به اینکه امروز (سه شنبه) نخستین روز اجرای بسته ارزی است و انتظار می رفت که صرافی ها طبق دستورالعمل کار خود را شروع کنند، ولی مشاهدات میدانی امروز صبح نشان داد که آن ها فعلا منتظر رسیدن دستورالعمل و آیین نامه بوده و تا ابلاغ آن منتظر خواهند ماند.

    اما آخرین خبرهایی که از کانون صرافان اعلام شد از این حکایت دارد که آن ها در جلساتی که امروز با بانک مرکزی داشته اند، منتظر صدور آیین نامه مربوطه بوده و احتمالا به زودی نهایی می شود و صرافان می توانند طبق بسته ارزی فعالیت خود را شروع کنند و البته بعید نیست تا پنجشنبه هفته جاری نیز آیین نامه نهایی و جهت ابلاغ اجرایی شود. همچنین عنوان شد که قیمت گذاری صراف ها نیز با توجه به بازار ثانویه انجام می شود که هنوز این قیمت مشخص نشده و بر اساس عرضه و تقاضا تعیین خواهد بود.

    دلار جدید، ۸۹۵۰ تومان

    اما امروز با اجرایی شدن بسته تازه ارزی دولت معاملات در بازار ثانویه با قیمت ۸۹۵۰ تومان جهت دلار انجام شد.

    در بسته تازه ارزی که دولت از امروز به مرحله اجرا درآورد، قرار بر این شد تا تمامی ارز ناشی از صادرات غیرنفتی از جمله پتروشیمی ها و گروه فلزات به بازار ثانویه آمده و در سامانه نیما عرضه شود. از این رو واردکنندگان نیز در این بازار ارز مورد نیاز خود را تامین کنند. در حالی قیمت مورد نظر جهت بازار ثانویه از ابهامات آن به شمار می رفت که بانک مرکزی اعلام کرده بود این قیمت به طور توافقی و بر اساس عرضه و تقاضا انجام می شود.

    تازه ترین گزارش بانک مرکزی از نخستین روز اجرایی شدن بسته ارزی از این حکایت دارد که در سامانه نیما ۲۳ مورد عرضه ثبت و هشت مورد معامله قطعی شده است هست. جمع مبالغ عرضه شده است تاکنون ۶.۵ میلیون یورو، ۳۷ میلیون درهم امارات و معادل ۳۳۰ هزار دلار آمریکاست. از این میان مبالغ عرضه شده است حدود ۳۰ میلیون درهم امارات با قیمت ۲۲۰۰ تومان معامله شده است است همچنین یک میلیون یورو با قیمت ۹۳۳۰ تومان و ۱۰۰ هزار دلار آمریکا با قیمت ۸۹۵۰ تومان معامله شد.

    واژه های کلیدی: بازار | مرکزی | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار